Hermed en lille hilsen med et stort velkommen i 4. klasse. Jeg håber, alle har haft en rigtig god ferie, og at eleverne har glædet sig til at skulle starte det nye skoleår og til at mødes med alle klassekammeraterne igen. Jeg har i hvert fald glædet mig meget til at skulle være klasselærer i 4. b, og jeg håber på et rigtigt godt samarbejde i de kommende år.
NB: Jeg vedhæfter et nyt skema med enkelte ændringer!
OBS: Idræt er kun i udesæsonen.
Jeg har desuden lavet en ugeplan, som gerne skulle være en hjælp til at huske lektier, bøger m.m.
Vores første emne vil være et tværfagligt emne over børneromanen Kaskelotternes sang samt emnet Hvaler. Romanen berører mange forskellige temaer, som vi skal arbejde med i de kommende uger., og eleverne vil komme til at arbejde med såvel skønlitteratur som faglitteratur.
Kaskelotternes sang læses på to forskellige niveauer. Jeg har før sommerferien holdt møde med Annette, så jeg håber , jeg får udleveret bøger til eleverne på et passende niveau. Vores ugentlige diktater er ligeledes niveaudelte.
Jeg vil hurtigst muligt tage en ST3 staveprøve på eleverne, så jeg får en god baggrund for det videre arbejde med elevernes stavning.
Forældremøde med blandt andet gennemgang af klassens årsplan torsdag den 1. september. Dagsorden følger.
Al fravær / fritagelse for undervisningen skrives i kontaktbog. Kontaktbogen ligger fast i skole / hjem -plastiklommen i skoletasken. NB: Mogens er på lejrskole i uge 34.
I er altid velkomne til at henvende jer i tilfælde af spørgsmål, problemer m.m.
Venlig hilsen,
Christa
86 96 35 34
Bøgeskovskolen
05/06 20.06.2005 |
|||||
4B |
|||||
|
Mandag |
Tirsdag |
Onsdag |
Torsdag |
Fredag |
08.00-08.45 |
CR KLA |
AB BIL |
MK N/T |
LA SVØ |
CR KRI |
08.45-09.30 |
MK ENG |
AB BIL |
MK MAT |
LA SVØ |
CR DAN |
10.00-10.45 |
MK MAT |
MK MAT |
LA HÅN |
MK MAT |
CR DAN |
10.45-11.30 |
CR DAN |
MK N / T |
LA HÅN |
MK ENG |
MK HIS
|
11.55-12.40 |
CR DAN
|
JJ idr½ |
CR DAN |
CR DAN |
MK MUS |
2.40-13.25 |
|
JJ idr½ |
|
MK MUS |
|
13.35-14.20 |
|
|
|
|
|
14.20-15.05 |
|
|
|
|
|